Irodai adminisztráció

Szoftver forgalmazó és fejlesztő cég, adminisztrációs és ezzel kapcsolatos ügyfélkapcsolati feladatok ellátására keres havi 20-40 órában kollégát/kolléganőt.
Feladatok
Feladata az elvégzett szoftver fejlesztési feladatok, adminisztrációs teendőinek elvégzése.
Számlák, szerződések, iktatása, postázása követése.
Bejövő számlák, szerződések iktatása. Kapcsolattartás a könyveléssel, kollégákkal, ügyfelekkel.
Elvárások
Elvárás MS Excel, Word és irodai programok használata. Előny; angol nyelv ismerete.

A munkavégzés rugalmas munkaidőben, távmunkában, vagy helyben.
Alapadatok
  • Alapadatok: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: 08:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Pénzügy, könyvelés, bérszámfejtés
  • Elvárt nyelvtudás:: magyar, angol
  • Bérezés: 1200 Ft/óra
  • Azonosító: #22096
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel